2017. január 20., péntek

Harmincig midenképpen....


Azt mondják manapság már egy harminc éves nőnek, vagy egy olyan nő nemű egyénnek aki legalább is már a harmadik kerek számhoz közelít(azaz én), pár dolgon túl kellene esnie. Nem is tudom, mit gondoljak erről az eszméről. Hol van az felírva, hogy mit kell ennyi éves korunkra elérni?! Szerintem mindenki kövesse a maga prioritásait, és pipálja ki a maga szerint összeállított úgymond listát. Nekem ilyen listám nincs, óóóó istenem, szégyenlem is magam. 
Ezen a harmonikus pénteki estén találkoztam össze egy tíz ilyen pontot tartalmazó poszttal a neten. Először is, miért harmonikus a pénteki esténk? Nálunk alszanak a gyerekek, most épp PH első részt nézik, már nem is tudom hányadszor.😊. Nagyokat mosolyognak, jó kedvük van, macskánk is itt szuszog a meleg csempén, sőt az elején még őt is ámulatba ejtette a nagy kivetítő, és pár percig élvezte H. Potter kalandjait. Férj is elégedett is mosollyal nyugtázza, jól van ez így. Kell ennél több?
Lehet igen, ha már elkészült ez a lista, amit egyébként 20!! évvel ezelőtt jelent meg Amerikában.
Akkor kezdeném....
  • Sörnyitód és borbontód
Igazán fergeteges, hogy ez került a lista élére.😊Akkor nagyon jól állok, már attól tartottam, két gyerekemnek, de legalább már egynek tutira lennie kell....De erről most nem szeretnék véleménybe bocsátkozni. Ami az igazságot illeti, tehát mindkettővel rendelkezem, de sör esetében leggyakrabban férj nyitott dobozos söréből kortyantok párat (aminek ő persze nagyon örül), borbontót szerintem meg férj nem enged a kezembe venni.Ugyanis sorban töröm el a boros poharakat. Úgy vélem, ez nem igényel további magyarázatot.
  • Egészségtudatod, hogy tisztában légy azzal: nőgyógyászhoz nem csak akkor kell menni, amikor fogamzásgátlót íratsz fel vagy netán már nagy a baj.
Szülésznő lévén, tudatosan járok az éves ellenőrzésre a nő gyógyászomhoz, és a rendszeresen abszolválom az ultrahangot is, de a fogorvoshoz nem tudom magam rávenni, szívesebben jelentkezem be szájhigiéniára. És fogamzásgátlót még sosem szedtem, nem is szándékozom.

  • Egy darab emlékezetes szerelmi viszonyod, ami vagy tart még, vagy már elmúlt. De ha nincs ilyen, az se baj, biztos félénk vagy.
Az emlékezetes szerelmi viszony, ami volt, és ami még most is tart, mindkettő férjhez kapcsolódik.😏

  • Egy jó fej haverod, aki átjön befúrni a falba a tiplit, vagy be tudja indítani a Junker kazánt, ha „elment” a meleg víz.
Mivel már férjnek ígértem magam egy életre, nem hiszem, hogy szívesen venné, ha én most ilyen problémák megoldására áthívnám az egyik férfi nemű szomszédunkat. Úgyhogy, logikus lépésnek tűnik, ha férj fúrja be a tiplit a falba. Egyébként is ő az a szuper pasi, aki már kétszer megjavította a kazánunkat. Valahogy nem akart fűteni.
  • Pont annyi pénzed a bankszámlán, hogy a nagy leértékelésnél megvehesd a télikabátot és a csizmát, amiért egyébként nem adnál ki annyit.
Nem vagyok olyan elvetemült, hogy a spórolt pénzem a számlámról egy új ruhaneműre költsem. Ezek úgy sosem számítottak.Mármint azért én is szeretem a szép kabátokat, de ha tudom, hogy éppen van, akkor nem adok ki egy másik pénzt.

  • Egy olyan nagyon jó barátnőd, akihez el tudsz költözni, ha gáz van (mert kirúgtak a munkahelyről vagy szakítottál, és nincs pénzed rezsire, vagy mert elverted ruhára.)
Szerencsére ilyen helyzetben még nem voltam, és most már nem is lehetek.  Több barátom van, és olyan is akad, akire egy ilyen kényes helyzetben is támaszkodhatok. Legalább is szeretném azt hinni, hogy nemcsak a jóban tartunk ki egymás mellett.
  • Annyi önérzeted, hogy ne vállalj el olyan munkát, amit egyáltalán nincs kedved csinálni.
Mikor munka krízisben voltam, ami nem is olyan rég volt, a külső környezetem felől egyre nagyobb nyomás jött, hogy menjek vissza oda dolgozni, ahol kezdtem. Azaz a kórházba. Az eszem azt mondta, ez a helyes út, mert nem vagyok egy olyan ember, akitől messze áll a munka. Azonban az szívem mást diktált. Az előző évek munka tapasztalatai után ellenszenvesnek éreztem, hogy hagyjam magam, hogy bedaráljon a munkamenetek klasszikus végzése. Ezért kivártam az időt, míg azt csinálhatom,a mit igazán szeretek.
  • Tartalék műanyag poharaid, ha az előző buliban összetörted a talpaskészletet, vagy ha esetleg átugranak a haverok egy instant piálásra.
Na ez még kipipálásra vár.
  • Egy darab kedvenc könyved, amiből rakhatsz ki idézetet azokra az esetekre, ha az egész világgal kivan a tököd. (Ha nincs más, egy jó gyilkosos thriller is megteszi.)
Azon gondolkodom, van-e kedvenc könyvem, de valahogy nem jutok dűlőre. Igazából nincs. De ha teli van a tököm a világgal, akkor ezeket olvasom.
  • Egy darab kényelmes matracod. (És ha nincs „minőségi bútordarabod”, amit te vettél, ne érezd magad kellemetlenül.)
A mostani kedvenc bútordarabom a hálószobai ágyunk. Magas, kényelmes matraccal, olyan széles maga az ágy, hogy néha keresem benne férjet, meg magamat is.😃

  • +1.
    Legfőképpen pedig humorod. Anélkül az egész semmit nem ér. Mert nem tudsz semmin röhögni, nem érted az iróniát, és azt sem, hogy nem is kell az egész életet annyira se komolyan venni, mint ahogyan azt a magazinokban leírják. Mondjuk, a WMN-en.
Bevallom nagy kegyesen, hogy az életkedvem már nem a múlté. Régebben többet mosolyogtam és nevettem. De sokat dolgozom azon, hogy az életet ne vegyem véresen komolyan, hiszen ha nem emberi életről van szó, akkor semmiről sincs szó.

Nincsenek megjegyzések: