2017. február 10., péntek

Mit nekem ajándékba 30. szülinapomra?



Még nagyban dúl a farsangi láz, körülöttem sokan fánk gyártásba kezdtek. Igen, én is gondoltam már rá, szeretnék, komolyan agyban nagyon ott vagyok a témában. DE, nem mindent lehet, ugyebár ezt tudjuk. Van, hogy elméletben annyi mindent betervezek egy napra, mikor az egész napom szabad persze. Jó érzést ezt írni: ha egész napom szabad persze. Kenyeret sütni, háztartás, séta, fordítás, amit még erre a hétre terveztem...No de nem is erről akartam ömlengeni, hanem...
Férj valamelyik nap megkérdezte, mit szeretnék kapni a szülinapomra. Hát meglepődtem a kérdésen, hiszen az csak júliusban lesz. Igen, mikor már mindenki majdnem úszik a saját izzadságában. Őszintén, még nem is gondolkoztam el a dolgon. Egészen máig, mikor is nemcsak férjnek, hanem a család többi tagjának is szolgálok egy kis támponttal. Természetesen minden ajándéknak örülök, ami nem a túlzás határát súrolja. 
Még februárt írunk, még pár hónap áll előttem, hogy kiélvezhessem a húszas éveimet. Egyébként sokan még annyinak sem néznek, amennyi éves vagyok, persze nem élek vissza a helyzettel és nem fiatalítom magam. Még négy hónapig arra a kérdésre hány éves vagy, válaszolhatok, hogy még a húszas éveimben vagyok.😉

Akkor, ha megengeditek, sorjába is szedném az ajándék ötleteket.
  • retró kerékpár

Az igazat megvallva, évek óta nem ültem bicajon, de tekerni még tudnám, sőt hajtani, mint gyermekkorunkban, azt is biztos.  Sem üzlet, sem a posta, sem a gyógyszertár, sem a templom nincs messze tőlünk, de férjjel még a nyáron terveztünk bicikli túrát. De sajnos nekem nincs kétkerekűm. A gyerekkori bicajomat meg már kinőttem. Jól is jönne egy szép darab, és férjjel szelhetjük a kilométereket, már ha a bénaságom miatt nem üt el egy busz.😊
  • vintage víz forraló



A régi, hagyományos, nagyszülők idejéből való példányra gondolok, amiket szebbnél szebb motívumokkal láttak el, és dizájnos fogóval voltak ellátva. Mivel a konyhánk is vintage stílusban készült, a kiegészítőket is igyekszem ebben a szellemben összeválogatni. Ennek fényében a mikrót és a pirítóst készítőt le kell még cserélnünk.
  • kertészkedési öltözet



Mikor még Pozsonyban laktunk, anyuval és keresztanyummal voltunk a Florán, a nagy virág kiállításon. Ott nem csak virágokat csodálhattunk meg, hanem minden, ami a hobbi kertészkedéssel kapcsolatos. Gumicsizmákat, kertészkedő ruhákat, szebbnél szebb locsolókat, előkerti kis szobrokat. Nekem akkor ott nagyon megtetszett egy olyan készlet, ami egy cuki gumicsizmából, kesztyűből (abból már van kettő is), szép mintás kötényből és hozzápasszoló munkanadrágból állt. Szerintem meg is akart szólítani:vegyéééél meeeeg, de akkor még nem volt hol virágokat ültetnem és kertészkednem. Ami mára viszont megváltozott, a tavasz beköszöntével elkezdünk az udvarban is dolgozni. Már nagyon várom...

  • vintage faliórát

A konyhánkban ketyeg egy falióra. Férj hozta fel először a témát, hogy majd idővel cseréljük le egy szép rusztikus társára, hogy passzoljon stílusban is. Annyira nem szemet szúró, de ha jól megnézzük, a konyha-étkező-nappali az egy nagy közös helyiség, és az sem jó, ha nagyon elütnek a színek és a stílusok.
  • karóra


Igaz van két karórám, egyet még régen kaptam, a másikakal férj örvendeztetett meg karácsonykor. Már csak azért is jó, mert neki is ugyanolyan van férfiban. Egyik nap megesett a szemem egy gyönyörű szép virágos női karórán. Nem is görgedtem tovább az egerremmel, nézegettem egy kicsit.


Íme össze is állt a lista, igyekeztem nem el szállni a földtől. 😊 Lehet egyezkedni.😉
Képek forrása: www.google.hu

Nincsenek megjegyzések: