2017. március 2., csütörtök

Helló március!

Ma volt olyan nap először, mikor már soknak éreztem a téli kabátot. De nem bántam, sőt élveztem is, ahogy a lágy szellő befújt a kabátom alá. A tavaszias, szeszélyes időt mi más is bizonyíthatta volna még jobban hogy hazajövet esőben, és a következő tanácsadásra meg már merő napsütésben vezettem. Nagyon szeretem ezt az időszakot, mikor ahogy az emberek, úgy a természet is újra éled.
Na de ne írjuk le még teljesen februárt, a tél utolsó hónapját, ami a végére már nem is volt annyira nagyon télies.



Mi is történt velünk februárban? Férjjel nagy erőkkel foglalkoztunk a munkával, aminek van is gyümölcse. Persze tudjuk, hogy nem elég csak egyszer megnyomni a tempót, kell azt folyamatosan, hogy legyen eredménye is. Férj sokat segít. Bevallom, néha túlfeszített tempót diktál. Ő a tanácsadás marketing felelőse, és már ott tartunk, hogy minden egyes szak jellegű poszt megosztását a Gravid info fb-s oldalán előre kell vele konzultálnom. Megjegyzem eleinte magamnak vezettem az oldalt, hogy ott gyűjtöm össze az érdekes szak cikkeket, de férj hajthatatlan.😊 Másrészről meg nagyon jó érezni felőle a támogatást, meg a segítséget, főleg, mert akiktől szeretném, azoktól nem jön...


És mától már ilyen ruciban tartom a tanácsadásokat.😊

Szerdán, ami igaz már március,  a harmadik találkozóval befejeztük az intim torna kezdő tréningjét. Nagyon sok hasznos infóhoz jutottam, és rájöttem, hogy ilyen téren is szükséges magammal foglalkoznom. Mert ezt senki más nem teszi meg helyettem. A gond csak az, hogy az újat mindig nagy lelkesedéssel kezdem el csinálni, aztán egy idő alábbhagy, és kiesek a rutinból. Ha nem is végzem minden nap, de odafigyelek, hogy az apró változtatásokat belefonjam a mindennapokba. Az intim tornának vannak gyakorló órái is, nagyon gondolkodom rajta, hogy arra is bejelentkezem, amint az oktató meghirdeti.
A hónap második hétfőjén egy szoptatási előadáson vettem részt, mint hallgató. Két tanácsadó is beszélt. Bár már sok mindent megtanultam, amiről szó volt, de jó volt pozitív nézőpontokat is hallani a szoptatásról, hogy nem hiába jártatom a számat a foglalkozásokon, hogy mennyi jó dolog szól a szoptatás mellett.
Kispeti is töltött nálunk pár napot. Szülők betegség miatt megkértek, nem e pesztrálnánk a kölköt, míg ők pihennek. Nem is kellett kétszer mondani, nem volt ellenünkre a dolog. Sőt, vasárnap, miután hazavittük és a kiságynak már csak hűlt helye maradt, hirtelen nem tudtuk mit csináljunk. Csend lett a házban, nem tappogtak kis kezek és kis lábak utánam a szobákba, és senki nem csimpánzkodott a pizsamámban fog mosás közben.😃

"Juuj olyan kis cuki pofa" - mondták egyszerre a lányok!😊

Ezt a rajzot kaptam Pannitól, mikor együtt színeztünk egy kis ideig.😊


Ja igen, hát a házról nem írtam még! A hálószobai zuhanyzó már kész. Bepakolva, zuhany rózsa-és ajtó felszerelve, a fő fürdőszoba a csempézőnek elkészítve, kamrába is berakodtam, és kiszállítottak a hőn áhított kanapénkat is. Már új dolog most ezzel kapcsolatban nincs. Remélem a tavasz beköszöntével megkezdődnek az kint munkálatok is, úgy mint az udvar feltöltése földdel, kerítés, a házra felkerül a szín, és persze a terasszal is dolgozni kell. Ami most a soros munka, az a fürdőszoba csempézése, azt leegyeztük, egyenlőre várunk...






Ezt a csempét néztük ki a gyerekekkel. Nagyon hasznos segítőknek bizonyultak.:-)

Ezt a szép nem is tudom mi a neve sárga virágot kaptam férj keresztszüleitől is Fannitól, mikor megtiszteltek minket látogatásukkal. Azóta már egyszer újra virágzott.😊

Nos akkor márciusi tervek:
  • pénteken, azaz március3.-án  ide megyek, 
  • utána szerdán, 8.-án meg ide megyek, 
  • szeretném átválogatni a tavaszi és a nyári holmikat, hogy mik kerüljenek véglegesen a gardrób polcaira,
  • kimosni és elrakni a téli kabátokat, illetve csizmákat, 
  • tavasziasítani a blogot és a házat is, 
  • név napi pitét sütni férjnek, 
  • szülinapi ajándék vadászatra indulok a jövőhéten,
  • olvasni és olvasni, 
  • tavaszt fotózni
  • 18.-án bálba vagyunk hivatalosak, 
  • házavatóra is megyünk, 
  • pannizni, kispetizni, gabizni, zsófizni és csabizni.



Nincsenek megjegyzések: