2017. március 13., hétfő

Nyisd ki, ha..... levelek ajándékba

Kriszta sógornőnknek egy nagyon szép napon, NNN-on van a szülinapja. Mit is mondjak, tud időzítani a csaj...😉. Egy ideig kattogott az agyam, mivel is tudnánk neki nagy örömet szerezni. Könyvet, szakácskönyvet, női táskát, tavaszi sálat, párologtatót már kapott tőlünk. Most valami mást szerettem volna. És ekkor jött az én általános megmentőm e téren...Eláruljam? Háááát a féjszbuk! 😊Azon belül is egy kedvelt bloggerem osztotta meg. Amint megláttam, szikrázott a szemem, igen ez kell nekem, vagyis neki.😊
Maga az anyagi értéke nem túl nagy, de tudom, hogy ő szereti az SK ajándékokat. Nem kell más hozzá, mint borítékok, pár díszítő elem, egy szép toll, egy ajándékdoboz vagy díszdoboz, amibe a borítékokat helyezed. Ja és férj, aki rendíthetetlenül segít ebben (is). 
Szóval bekapcsoltam a Született feleségek harmadik évadjának valamelyik epizódját, ahogy azt már gyakorlom egy ideje, szépen kiraktam a nappali asztalára minden szükséges izét, meg bigyót, aztán nekiestem a borítékgyártásnak. Még a közepén sem voltam, mikor férj hazaérkezett. Látván a nagy munkában, ő is kedvet kapott, vagy csak azért, mert úgy pillegettem a szempillámat, mint addig még soha?  Valószínű. De megcsináltuk. Együtt. Aztán jött a töltögetés: Végül minden egyes borítékot beleraktam egy szép babakék színű díszdobozba.



Neki ezeket szántam.

Nyisd ki,...

  • ...most- alkalomhoz illő üdvözlő kártya, egy csokis bonbon(jú tudom ez nem fér el egy borítékban, nem is benne volt), és két HB-s lufi
  • .... ha beteg vagy,
  • .....ha unatkozol? 
  • ..... ha rádfér egy kis pihenés, 
  • ..... ha kell egy kis tuning, 
  • .... ha feszült vagy, 
  • ..... ha rossz napod van, 
  • ..... ha szuper napod van, 
  • ..... ha rég beszéltünk, 
  • ...... ha úgy érzed magányos vagy, 
  • ...... ha nosztalgiáznál, 
  • .......ha nevetnél, 
  • .......ha nehéz a döntés, 
  • ......ha nincs ötleted, mi legyen a desszert, 
  • .......ha nem érzed jól magad a bőrödben.
Igyekeztem úgy összeállítani a borítékokat, hogy azok az én-idő felé haladjanak. Mert igenis kell!! Aki ilyen két szép gyereket ekkora odaadással nevel, azzal MAGÁVAL is kell foglalkoznia. Ha anya jól van, jóban van önmagával, akkor a családja többi tagja is jól van. Ebben rejlik nekünk, nőknek a varázserőnk.😉😉






És naná, hogy nem írom le, mit rejtnek a borítékok, ő is olvassa a blogomat. Ez viszont már fél úton jutott az eszembe, és onnan töröltem a szöveget.😉

Remélem, tetszett neki az ajándék, szívből csináltuk.

Nincsenek megjegyzések: