2017. március 19., vasárnap

Tavaszi ajtókoszorúnk

A héten a gyönyörű napsütés kivonzott egy kis sétára a Duna-partra. Nagyon élveztem a jó időt, szinte éreztem, ahogy a D vitamin beáramlik a testembe. Elárulom, ISTENIII.😊 Már épp haza fele tartottam, mikor egy isteni szikrával vezérelve visszafordultam vékony fűzfa ágakat szedni. És így szereztem be a koszorúnk alapanyagát.
Itthon aztán szó szerint türelmetlenül feltéptem a kreatívos dobozaim fedelét, hogy milyen díszítő elemeim vannak raktáron. Volt ez is az is, meg emez is meg amaz is, de én az ez is meg az is mellett döntöttem.
Ahogy szoktam, minden kelléket szétraktam magam körül a földön, és neki láttam alkotni. A legtöbb meló magával a koszorú alap elkészítésével volt. Míg kör alakúvá fontam az ágakat, tartott vagy fél órát, de nagyon élveztem. Hiányzott már a kreatív munka. Ahogy kész lettem vele, körbe tekertem egy zöld és sárga szalaggal. Majd a zöld szalagra kis katica bogarakat ragasztottam, a sárga szalagra meg rózsaszínű virág fejek kerültek. Lehet így első hallásra sok a szín kavalkádból, de nekem tetszik az összhatás. Szándékosan hagytam ki egy kis részt a koszorún. Oda filc betűkkel kiraktam a TAVASZ szót, hogy még véletlenül se tévedjen, hova kell jönnie. Hogy kinek? Hát a tavasznak!😉 Na jó, természetesen mindenhova.

Végeredmény:


És ahogy készült:





Mikor kitettem az ajtóra, Lui persze azonnal kihasználta a helyzetet, és betámadt. A takarításban persze már csak akadályozott, folyton ott feküdt el, ahol éppen sepertem. Gabi keresztlányomnak is tetszett az ajtókoszorú.





Nincsenek megjegyzések: