2017. május 19., péntek

A smoothiek vonzásában

Férjjel Metroba járunk bevásárolni. Na jó, ez nem egy egetrengető nagy hír. 😊 Mikor belépünk, minden alkalommal szétnézünk az akciós sarokban, ahol már szereztem be magamnak egy szép kis díszes üvegcsét olivaolajra, de igaz nem nindig találunk kedvünkre valót. Most azonban szembe találtam magam egy smoothies pohárral. Mondom férjnek, te vegyük már meg. Ő meg nekem, vegyük meg te😊 Így aztán a kosarunkban landolt. Már egy ideje férj nyagatott az előző bevásárlásokkor, hogy vegyünk egy olyat. Előszür úgy idegenkedtem tőle, de aztán rájöttem, jön a nyár, a jó kis hideg kokteilok, és kevert gyümölcsös smoothiek ideje. Milyen jó is lesz kinn este a teraszon azt szürcsölgetni. 
Nekem sem kellett több, egyik nap munkából hazajövet megálltam a falu zöldséges-gyümölcsös standjánál. Úgy döntöttem, hogy az első banános-almás smoothie lesz. Igaz a banán kisebb méret ben volt, de annal ízesebb és érettebb. Késő délután, mikor férj még nem volt itthon, el is készítettem a gyümis hűsítő italt. Recept ügyében a jól ismert google barátomat hívtam segítségül. Volt ott mindenféle recept, epres, barackos, spenótos, mangós, de mondom, nekem banános-almás recept kell.
Aztán megtaláltam őt, a szuper egyszerű receptet:
  • egy nagy érett banán, 
  • két meghámozott, felkockázott alma,
  • egy LK citromlé, 
  • 125 ml hideg víz (én ezt tejjel helyettesítettem)
Az alapanyagokat mixerben pépesítjük. Én még felöntöttem vízzel, annyival, míg hígabb nem lett kicsit. Amint ezzel megvoltam, öntöttem is át a pohárba. 


Jó hát a színe nem éppen hivogató, hogy gyere és igyál meg, de ezt iszogatva kinn a teraszon ülve olvasgatni az illoolajos brozsúrát este a szép napsütésben igazán pihentető volt. Férjnek is jutott belőle természetesen, a felét eltettem addig a hűtőbe, hogy mire hazaér, hűsítő legyen.
Nooo hát úgy érzem, érezzük, nem ez volt sem az első se nem az utolsó ilyen smoothies probálkozásom.

Nincsenek megjegyzések: