2017. május 25., csütörtök

Örömömre szolgál #63





  • férjjel naplementét nézni a teraszról, közben jót beszélgetni, 
  • hogy alakul az új irodai sarkam a dolgozó asztalomon, vettem két fehér kaspót, amit irószertartónak szenteltem fel, a színező ceruzákat is ebbe tettem bele, ha a gyerekek színezni szeretnének, mindjárt kéznél legyen, a rózsaszín irat-és levél tartót szintén a Teddyben szereztem be, másodjára vettem csak meg, szeretnék még egy kisebb naptárt venni, hogy több helyet nyerjek, 
  • mikor a szomszéd kislány S. rohan oda hozzánk egy csomag csokival, mondván az apukája küldi nekünk, aki a munkahelyéről hozta, mellesleg megsúgom isteni finomak a csokik, és nagyon csábító minden egyes alkalom, mikor a bárpult mellett haladok el, 
  • a szomszéd cicát, Félixet a szép zöldben  lencse végre kapni, és aki mindezt érdeklődve figyeli, 
  • a teraszon vacsorázni az új kinti asztalunkon, 
  • jókat nevetni a zumbás csajokkal. és más szemszögből is megismerni olyas valakit, akit eddig egy más okból más embernek ítáltem meg, de ott akkor a zumbán, mint zumbatrénerre és sportkedvelőre tekintek rá, 
  • mikor a szomszédasszonyom kedvesen meghívatja magát egy kávéra, hogy elmesélhesse, milyen volt a spanyolországi családi kirándulás, és egy szép képeslapot kapni Tőlük, 
  • mikor ma kinn az udvaron írtottam a gyamot kézzel, és odajön hozzám a szomszéd kislány, hogy segít nekem, 
  • Zsófi, Csabi és Gabi öröme, hogy megnézhették a HP utolsó részét, nagyon vágytak már rá, de mondtam én a szavam betartom, csak türelemmel kell lenni, 
  • Pannit és KisPetit látni vasárnap, mindketten úgy megnőttek, kis cuki keresztgyerekeink, 

Nincsenek megjegyzések: