2017. június 8., csütörtök

Örömömre szolgál #64


  • a sok névnapi köszöntés, köztük Zsófié is, aki sms-t írt nekem ezzel a szöveggel: Szia Anita. Mivel én vagyok a legokosabb, a naptárban megláttam a nevedet. Így hát boldog névnapot kívánok neked.💗😗, 
  • reggeli teázások kinn a teraszon, 
  • közös hétfő férjjel, szabit vett ki, elintéztük ügyes-bajos dolgainkat, 
  • egy szuper vasárnap, utána kicsit szétnéztünk Pozsonyban, és vettünk tároló dobozokat a dolgozó szobába, 
  • az orchdeáim újra bimbózásnak indultak, és vannak újabb hajtások is, 
  • hogy kész van a gyerekszoba, sokkal jobb így naponta többször benyitni oda és nézelődni,  a szoba ablakából egy új perspektívából látunk ki az utcára, 
  • hogy Zsófi tudja mikor kell jönni, a legjobbkor jött, és segített nekem, annélkül, hogy tudott volna róla, 
  • a mai házassági évfordulós vacsoránk, utána pedig tettünk egy rövid sétát a környéken, 
  • gyönyörű házassági évfordulós csokor férjtől,
  • hogy Zsófi mindenképpen meg szerette volna várni Tamást munkából, így igaz lekéstem a zumbát, de a közös séta kárpótolt, és az is, hogy a zumbás lányok meglátva az ablakból beinvitáltak egy laza shakirás csípőriszálásra.😊
  • kicsit kertészkedni, virágokat ültettem át, 

A rózsának ott középen eszméletlen erős, és kellemes illata van.

Az új zumba szerkóm


Harmadszorra sikerült belőne a jó szöget, hogy ne vakulkunk meg a Naptól.

Nincsenek megjegyzések: