2017. július 30., vasárnap

Természetes illatosító házilag

Egy időben gyakori jelenség volt, hogy mire késő délután értem haza, nehéz, fulladt, és még azt is megkockáztatom, hogy nem éppen illatos levegő várt otthon a házban. Pedig reggel az első dolgom, hogy alaposan kiszellőztetek minden szobát, sőt addig nyitva vannak a szellőztetők, míg el nem megyek itthonról. És akkor is délutánra valahogy nem kellemes levegő volt a házban. Gondoltam ennek jó lenne véget vetni. Hiszen mi sem lankítja jobban a kedvet, mikor hazajössz, és nem jó benn levegőt venni. Ami az érdekes, hogy a legrosszabb helyzet a nappali-konyha-étkező nagy helységben volt, pont, ahol azért az ember sok időt tölt. Így aztán kapóra jött, hogy a metróban találtunk szuper áron levegő illatosítót. Meg mondom őszintén, ilyennel régebben nem igazán foglalkoztam, valahogy nem kellett. Finom trópusi levegő illatosítót hoztunk haza, ami vagy 5 hétig áraztotta el a ház frekventált helységét a házban. Arra az időre nyugtom volt, viszont, miután kifogyott, nem szerettem volna kidobni a mutatós illatosítós üvegcsét. Ekkor épp kapóra jött egy házilag készített illatosító receptje. A blogot már nem emlékszem milyen úton-módon találtam, de ez posztja megtetszett. Egyrészt nagyon könnyen elkészíthető, a posztban egy blogger kislánya készítette el, gondoltam ezzel én is megbírkózom. Másrészt örültem, mert az illóolajok közül mindet be tudtam szerezni egy helyen. Van egy bolt, ahol az ilyenek veszem. Nagyon kellemes a kiszolgálás is, és az árak is elfogadhatóak. 

Levendula illóolaj, mandula olaj, és citrom illóolaj.

Az illatosító a nappali polcán kapott helyet.  Jó magasan van, távol tőlem. Férj mondta, hogy tegyem oda, ugyanis belőlem  kiindulva, nekem így nincs a közelemben, és nem történhet meg az az "apró" baki, hogy kiborítom az üvegcsét. Utána meg férjet.😅

Mindig is vonzottak a bio, természetes anyagok, így aztán kétség nem fért hozzá, hogy ezt kipróbálom. És láss csodát bevált. Amióta használjuk és élvezzük a finom, lélekmelengető illatokat, azóta, ha több napos kirándulásról is jövünk haza, nem csap meg az ajtóban semmi orrfacsaró, elhasznált levegő. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem szellőztetünk. 


Nincsenek megjegyzések: