2017. október 30., hétfő

Karácsonyi ajándékötlet listám


Így november küszöbén gondoltam összeállítok egy karácsonyi kívánság listát, hogy elkerüljem a szokásos kérdést: na és mit szeretnél karácsonyra? Hogy igazából mit is szeretnék? Lelki békére lelni végre... Na de azt nem árulják sehol. De hogy másoknak kicsit könnyítsek a dolgán, pontokba veszem, minek is örülnék a fa alatt. Szó mi szó nem vagyok én válogatós fajta, de pl. tavaly is kaptam egy dolgot, amit úgy igazán kértem, de mellé meg több kisebb dolgot, és az már nekem úgy sok. Nem az ajándék mennyiségén van a hangsúly, hanem az értékén (használat szempontjából), és a kevesebb több. Legalább is számomra. Talán az a legjobb, ha csoportokba szedem őket. Hm, csoportok. Nem is én lennék....



Akkor kezdjük talán a háztartással, a konyhával, ami a szívem csücske.  Több funkciós konyha gépet végképp nem kérek, a minap "lepett" meg eggyel férj, kicsit visszafojtottam a lélegzetemet, úgy hasított belém a látványa. Hiszen minek is nekem olyan. Mint kiderült, igenis jó lesz nekem...Amire viszont férjjel mindketten vágyunk, az egy szép vintage kenyér pirító, ami lényegében sok helyet nem foglalna a sógoréktól kapott szép, vintage víz forraló mellett. 

Ez már közös ajándék lenne.

Innen ugorjunk a könyvekhez. Bár legszívesebben könyvtárba járok, de vannak példányok, melyeket szeretek csak a magaménak tudni. Ezek közé tartozik a szak könyveken kívül a Hygge - a dán életérzés című könyv is, amiről már sok fele olvastam ajánlót, és jónak tűnik. Eddig, amit a dánokról tudok, hogy eléggé távolságtartóak. Kíváncsi vagyok, mit tudnak Ők, amit mi itt élők nem tudunk...


A másik a Lagom - a svéd életstílus lenne. Ahogy olvastam a posztokat róluk, részben hasonlítanak, de különböznek is egymástól. 



A sort  szabadidő ruhával folytatnám, ami itthoni viselés céljából, vagy nagy tavaszi, kora őszi sétákhoz jól jönne. A régiek már itt-ott viseltek, kopottak, és jobbára kinti munkához szelektálnám ki őket. Ehhez többet nem is tudok, mit hozzáfűzni. Ja, egyet, csak pink ne legyen....meg lila, meg libazöld, meg virító narancssárga, meg sárga!😊


Egy hátizsáknak szintén örülnék. Facebook-on rendszeresen arcomba vágnak egy szép fajtát, amit most bezzeg nem találok... A színével talán lehetne mit kezdeni(szürke), de a fazonja nagyon bejön. Egy internetes oldalról lehet rendelni. Az ilyen rendelésnek nem vagyok minden esetben a párt fogója, amit használni, viselni fogok, azt szeretem megfogni, kipróbálni.




Az elmúlt egy-két nap hűvös, szeles időjárása azt sugallja nekem, hogy a tél hideg lesz. Igen, tudom ez az év nagy mondása.😂.  És én nagyon, de nagyon nem szeretek fázni. Ami még a téli melegségemhez kellene, az egy szép kesztyű. Volt már sok belőle, de elhagytam (khmmm), a sok varrástól elhasználódott az anyag, vagy páratlanul várja a másik felét. 


A fekete nem az én színvilágom. Jobban szeretem a pasztell színeket, világos barna, barna más színnel kombinálva.



Ezzel a lista teljes, úgy érzem. És nekem ki könnyíti meg a dolgom?😉

képek forrása: google.sk



Nincsenek megjegyzések: