2016. április 4., hétfő

10 dolog, ami jó a tavaszban

Ha már a télben sikerült összeírnom tíz olyan dolgot, ami szebbé, elviselhetőbbé tette a évszakot, úgy gondoltam így teszek szeszélyes tavasszal is. És itt könnyebb dolgom lesz, az már most biztos. Szerintem ezzel mindannyian egyetértetek velem. Bevontam férjecskémet is, nagyjából azokat mondtuk mind a ketten. Hát nem hiába vagyunk mi együtt Veressék. Az elmúlt nyár után, úgy érzem a tavasz lesz kedvenc évszakom, ami az elmúlt nagy hőségek számlájára írok. Tavasszal valahogy én is kivirágzom, kibújok a biztonságos odumból és aktívabb vagyok.  Ezért is jött az ötlet leírni, hogy személyem mit is szeret az évnek ebben a szakában. Hát talán nem árulok el nagy titkot, hogy mindent... Na de akkor vegyük is listára azt a mindent. Remélem az összeállításom elnyeri tetszéseteket.


időjárás-változás  Nagy momentum ez olyan emberpalántának, mint nekem, aki szinte utál fázni. Alig vártam már, hogy a tavasz eljöttével élvezhessem a plusz fokokat, a jó időt, és hogy ne kelljen annyi ruharéteget magamra ölteni. Bár itt-ott beköszönt egy kis zápor, de ahogy tudjuk áprilisi záporok, májusi virágok.

forrás: google.sk


tavaszi ruhák és cipők   Újra itt az alkalom, hogy szebbnél szebb tavaszi ruhákkal illetve lábbelikkel frissítsük fel ruhatárunkat, vagy esetleg régi ruhadarabjainkat vidítsuk fel pár ötlettel és máris hordhatóak. Én a magam részéről szeretem a virágos tavaszi blúzokat, nadrágokat (tavaly be is "spajzoltam" belőle), szeretem mikor már hordhatom az átmeneti kabátom (amihez most illik a barna virágmintás hátizsákom), valamint a szép tavaszi kendőimet

forrás: pinterest.com


hosszú tavaszi séták  Mostanában egyre többször jönnek velem szembe tavaszi nagy sétálós képek, melyek nemcsak azért jók,  mert az ember friss levegőn van, hanem mert mozgunk, összehozza a családot, beszélgetünk, virágokat szedhetünk (természetesen csak azokat, melyeket szabad) és fotózhatunk (itt lehet az összeset) és jobb kedvünk is lesz a sok beszívott D- vitamin után.

forrás: google.sk

virágzó természet   Ahogy telnek a hetek és melegszik az idő, úgy tér magához a természet és kápráztat el bennünket szép virágzó termésivel, és ezekben már csak gyönyörködni is megéri. Én sem maradok ki ebből. Még októberben duggattam el anyu virágos kertjébe tulipán-nárcisz-krókusz-és árvácsak hagymákat. Mostanra csak úgy színezik a kertje, és én is minden nap többször megnézem őket.

forrás:pinterest.com

kertészkedés   A tettrevágyó kertészkedők nagy örömmel fogják kezükbe kellékeiket és irány a virágos kertbe kapirgálni. Anyuval mi is ilyenek vagyunk, és már a hétvégén kiraktuk az összes muskátlit, akkor épp jobban voltam. Bár Pajti (anyuék kutyája) magasságáig nem tehettünk ki semmit, mert elpusztít mindent.

forrás:pinterest.com

hosszabb nappalok   A melegebb napok után szerintem ez a második dolog, aminek a legtöbb ember örül, köztük én is. Az egyre korábban sötétedős téli napok betettek az én hangulatomnak is... De most már érzem magamon, hogy jobb a kedély állapotom. 

forrás: google.sk

tavaszi ízek Jön a ízletes saláták, zöldségek, lédús gyümölcsök, az új burgonya időszak, amit már szintén alig várok. Imádok a szüleim kertjébe menni és friss salátát  és új burgonyát vinni a vasárnapi ebédhez.

forrás: pinterest.com

kinn a szabadban piknikezni, olavsni  Ami kell hozzá: egy nagy piknikes kosár megpakolva finom étkekkel, innivalóval (esetleg bor is mehet a csomagba), gyümölccsel, egy napos-árnyékos hely, kényelmes és meleg öltözék, egy nagy pléd és csupa jó kedv.

forrás:pinterest.com

szabadtéri programok  Kirándulások a természetbe, túrázás, séták, görkorizás, kerékpározás....egyszómintszáz sokat, sokat a szabadban lenni. Remélem meghoztam a kedveteket.

forrás: google.sk

a tavasz az nem tél   Ezt a tényt próbáltam ecsetelni a felsorolt kilenc pontban...

forrás: pinterest.com



Bízom benne , hogy sikerült rámutatni az ezen évszak szépségeire is. Akinek még van, ami más is eszébe jut( amiben biztos vagyok), az ne habozzon és kommentben ossza meg velünk.


Nincsenek megjegyzések: